Ψάχνεις να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες; Δες εδώ το πώς!

ΕΘΕΛΟΝ ΣΤΑΦ

Ο καθένας έχει τη δική του “ιδανική διατροφή” ανάλογα με τις συνήθειες του, αυτό που του ταιριάζει και την καθημερινότητα του. Γι' αυτό θα σας παρουσιάσουμε τρεις διαφορετικές διατροφικές συνήθειες για να επιλέξετε εσείς ποια σας ταιριάζει καλύτερα!

                                  

            Πρώτη διατροφή που θα μας απασχολήσει είναι: Η μεσογειακή:

 

            Η διατροφή που ακολουθείται κυρίως στην Γαλλία, στην Ισπανία, στην Ιταλία και φυσικά στην Ελλάδα. Βάση της είναι τα εποχιακά φρούτα και λαχανικά και το μαγείρεμα στο σπίτι, κυρίως στο φούρνο, στην κατσαρόλα και στον ατμό. Άλλα τρόφιμα που συνιστούν τη βάση της εν λόγω διατροφής είναι τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής άλεσης, το ψάρι και τα πουλερικά. Το παν στην διατροφή αυτή είναι το ελαιόλαδο και η καθημερινή του χρήση.

            Τα οφέλη των μεσογειακών διατροφικών συνηθειών είναι πολλά. Κάποια από αυτά είναι  η πρόληψη του διαβήτη τύπου 2 σε άτομα με υψηλό κίνδυνο καρδιοαγγειακών παθήσεων, η δημιουργία αντισωμάτων για την πρόληψη της χοληστερόλης, η απώλεια βάρους και η μείωση καρδιαγγειακού κινδύνου.

 

            Δεύτερη διατροφή είναι: Η vegan:

 

            Η vegan διατροφή έχει κάνει την εμφάνιση της τα τελευταία χρόνια, σε όλον τον κόσμο, κερδίζοντας μεγάλο κοινό σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η διατροφή προϋποθέτει αποχή από κάθε είδους τρόφιμο ζωικής προέλευσης. Δηλαδή, εκτός από κρέας, πουλερικά, ψάρια και θαλασσινά, δεν πρέπει να καταναλώνει κανείς ούτε και γαλακτοκομικά, αβγά, μέλι, με τη πηγή προέλευσης κάθε τροφής να είναι φυτική.

             Τα οφέλη μιας τέτοιας διατροφής είναι κυρίως ο σεβασμός προς τα ζώα και η παύση της εκμετάλλευσής τους. Επιπλέον, η μείωση των κιλών γίνεται πιο εύκολη, αφού καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες σε σχέση ακόμα και με την χορτοφαγική διατροφή. Το λίπος στα φρούτα και στα λαχανικά είναι ελάχιστο έως ανύπαρκτο, έτσι αυτό βοηθάει στη μείωση των κιλών μας και στη δημιουργία ενός πιο υγιούς σώματος. Όπως και με την μεσογειακή, έτσι και με την vegan διατροφή μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη τύπου 2, καρδιαγγειακών παθήσεων, υψηλής πίεσης και χοληστερίνης. Ακόμη, τα αντιοξειδωτικά των φρούτων και των λαχανικών μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών, όπως του καρκίνου.

 

            Τρίτη διατροφή είναι: Η New Nordic Diet (σκανδιναβική διατροφή):

 

                Όπως φανερώνει και το όνομα της η σκανδιναβική διατροφή καταναλώνεται στις Σκανδιναβικές χώρες και μοιάζει αρκετά με την μεσογειακή, αφού και οι δύο έχουν ως βάση τους τα λαχανικά, τα φρούτα, τα θαλασσινά και την χαμηλή κατανάλωση κρέατος. ( προτιμώνται το βοδινό, χοιρινό, αρνί και κρέας ταράνδων, ενώ στη μεσογειακή τα πουλερικά και έπειτα το μοσχάρι). Η κυριότερη διαφορά τους είναι η χρήση κραμβέλαιου στη σκανδιναβική διατροφή έναντι του ελαιόλαδου στη μεσογειακή.

                Έχει τα ίδια οφέλη με τις προηγούμενες δύο διατροφές, αφού βελτιώσει τα επίπεδα χοληστερόλης και αρτηριακής πίεσης, βοηθάει στην μείωση περιττού βάρους και προστατεύει από καρδιαγγειακά νοσήματα και τον κίνδυνο για εμφάνιση διαβήτη τύπου 2.



            Όποια κι αν επιλέξετε μην ξεχνάτε να πίνετε πάρα πολύ νερό!! Γράψτε μας στα comment ποια προτιμάς ή αν ακολουθείς κάποια διαφορετική.

4 Σχόλια
ΟΜΟΤΙΜΟΣ

Φυσικά και ακολουθώ την μεσογειακή διατροφή.
Η σκαδιναβική είναι μεσογειακή προσαρμοσμένη στο τι βρίσκει ο άνθρωπος δίπλα του
Και βέγκαν προσωπικά θεωρώ επιπόλαιη μόδα αφού απαιτεί συμπληρώματα διατροφής και δεν είναι πλήρως ισορροπημένη. Ειδικά όταν γονέας επιβάλει σε παιδιά στην ανάπτυξη.. (γιατί δυστυχώς το βλέπουμε και αυτό)

ΛΕΚΤΟΡΑΣ Sol
ΛΕΚΤΟΡΑΣ

πρέπει να υπάρχει ισορροπία - λίγο απ ολα με μέτρο

ΟΜΟΤΙΜΟΣ

Λιγο απο ολα και με μετρο...!!!

Ευχαριστουμε για αυτο το υπεροχο αρθρο

ΛΕΚΤΟΡΑΣ

Λιγο απο'λα 

Βασικα εγω ακολουθω υγεινη διατροφη διοτι ειμαι διαβητικη και προσεχω