ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

11 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 11
Highlighted
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Οχι δεν ανηκω σ'αυτο.Εγω εχω προγραμμα που δεν αλλαζει κ που εξ αρχης μου το ειχαν δηλωσει.Το προγραμμα μου ειναι 8,50 ευρω χρεωση κ μου δινει 1500 λεπτα χρονο ομιλιας προς ολους,1500 GB ιντερνετ κ 1000 λεπτα σε καθε ανανεωση προγραμματος προς Q.Εξτρα μου δινει πολλες φορες κ 500MB δωρο.Αυτα με ισχύ για εναν μηνα.Κ δεν εχω 1 νουμερο ετσι αλλα δυο κ καθε μηνα με παιρνουν τηλέφωνο να μου δωσουν κ αλλα με αυτο το προγραμμα.Εχω δωσει εδω που ειμαι ηδη 4 τετοια νουμερα.Οποτε ξερω πολυ καλα τι λεω κ τι προγραμμα βάζω.
Highlighted
ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Καλημέρα @Ντινα!
Μήπως ανήκεις στο σχήμα Free2Talk το οποίο σου προσφέρει 300' προς όλους στις 2 πρώτες ανανεώσεις του μήνα από 10€; Μπορείς να τσεκάρεις τα SMS σου για σχετική ενημέρωση.

Το τέλος επέκτασης της υπηρεσίας Free2Talk αξίας 10,4€ αφαιρείται από το υπόλοιπό σου μόνο μια φορά ανά ημερολογιακό δίμηνο, όταν κάνεις ανανέωση χρόνου ομιλίας αξίας 12€ και άνω. Κατά την επέκταση της προσφοράς σου αποδίδονται επιπλεόν δώρο 500ΜΒ για 30 ημέρες.

Τα ημερολογιακά δίμηνα ορίζονται ως εξής: Απρίλιος – Μάιος, Ιούνιος – Ιούλιος, Αύγουστος – Σεπτέμβριος, Οκτώβριος – Νοέμβριος, Δεκέμβριος – Ιανουάριος, Φεβρουάριος – Μάρτιος.
Highlighted
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Κ γω εχω το ιδιο θεμα κ προβλημα καθε φορα.Ενω το προγραμμα μου χρεωνεται με 8,5€ κ με καρτα 12 ευρω που βαζω μου μενουν παντα μεσα καθε μηνα μονο 0,26€ (!!!).
Ποσο χρεωνομαστε τελικα?Ειχα παρει 3 φορες,ειχα ρωτησει γιατι γινεται αυτο κ 3 διαφορετικα ατομα μου ειπαν κ διαφορετικη εκδοχη που φυσικα ουτε με ικανοποιησε αλλα ουτε μου ελυσε την απορρια.
Απο τοτε δεν εχω ασχοληθει ξανα αν κ με τα ευρω που επρεπε να μενουν μεσα θα μπορουσα να κανω ανανεωση εστω 1 φορα το 6μηνο.
Highlighted
ΕΜΠΕΙΡΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Για τον έλεγχο στην εκάστοτε γραμμή δε φτάνει ο αριθμός;.χρειαζεται και ο αφμ μας;.
Στη συνέχεια του ιντερνετικου μας προγράμματος θα σου πω και γω με πολύ νυστα καλο ξημέρωμα
Highlighted
ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


Ο χρήστης @απριλιος  έγραψε:
Καλησπέρα JohnyTheboy.
Κάποτε είχα το ίδιο θέμα.
Πήγα σε κατάστημα wind και το μόνο που με ρώτησαν ήταν ο αριθμός του τηλεφώνου μου κι αν θυμόμουν ποτε ενεργοποίησα τη κάρτα slm.
Τους είπα ότι με ρωτησαν έκαναν κάποιες ενέργειες στον υπολογιστή και το πρόβλημα μου παααει.

Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και προκειμένου να υπάρξει ενημέρωση θα πρέπει να έχει προηγηθεί έλεγχος στην εκάστοτε γραμμή. Δεν σημαίνει απαραίτητα πως υπάρχει πρόβλημα. Κάθε χρέωση που αποτυπώνεται σε έναν αριθμό οφείλεται σε συγκεκριμένο λόγο ή ενέργεια. Δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθούν αναίτιες χρεώσεις σε μία γραμμή και αυτό στο λέω με πολύ αγάπη.

Highlighted
ΕΜΠΕΙΡΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Καλησπέρα JohnyTheboy.
Κάποτε είχα το ίδιο θέμα.
Πήγα σε κατάστημα wind και το μόνο που με ρώτησαν ήταν ο αριθμός του τηλεφώνου μου κι αν θυμόμουν ποτε ενεργοποίησα τη κάρτα slm.
Τους είπα ότι με ρωτησαν έκαναν κάποιες ενέργειες στον υπολογιστή και το πρόβλημα μου παααει.
Highlighted
ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ


Ο χρήστης @απριλιος  έγραψε:
@georgem
1) γιατί δεν απαντάτε εδώ στον χρηστή zunizu2 για να δούμε κι εμείς τι παίζει με αυτές τις χρεώσεις;.
2) γιατί στη φόρμα επικοινωνίας ζητάτε τόσα προσωπικά στοιχεία για να δώσετε μια απλή γενικη απάντηση στο γιατί οι πελάτες σας χρεώνομαστε χωρίς να ξέρουμε γιατί;.
Μέχρι και τον αφμ μας θέλετε.

Καλημέρα!

1) Για να μπορεί να γίνει σωστή ενημέρωση σχετικά με χρέωσεις, θα πρέπει να έχει προηγηθεί έλεγχος στη γραμμή ώστε να υπάρχει εικόνα του λογαριασμού. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική.

2) Για να γίνει έλεγχος σε μία γραμμή, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) απαιτείται ταυτοποίηση των στοιχείων του κατόχου της γραμμής. Επίσης, για όποια χρέωση υπάρχει ενημέρωση. Μπορείς να ελέγξεις τα SMS σου.

Highlighted
ΕΜΠΕΙΡΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

@georgem
1) γιατί δεν απαντάτε εδώ στον χρηστή zunizu2 για να δούμε κι εμείς τι παίζει με αυτές τις χρεώσεις;.
2) γιατί στη φόρμα επικοινωνίας ζητάτε τόσα προσωπικά στοιχεία για να δώσετε μια απλή γενικη απάντηση στο γιατί οι πελάτες σας χρεώνομαστε χωρίς να ξέρουμε γιατί;.
Μέχρι και τον αφμ μας θέλετε.
Highlighted
ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Γειά σου zunizu2. Όπως φαίνεται έχεις κάποια απορία σχετικά με τις χρεώσεις σου. Για να μάθεις περισσότερα μπορείς να στείλεις το αίτημά σου μέσω της φόρμας επικοινωνίας εδώ: https://bit.ly/2oAKn7J 😎

Highlighted
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ

Απ: ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Μήπως τό ΦΠΑ . Στα 10 που βάζω έχω συνήθως 8 και