Έχεις υπόλοιπο άνω των 0,01€;
Σχετικά με τις χρεώσεις που αναφέρεις, θα πρέπει να έρθεις σε επικοινωνία με το 13800 ή να στείλεις το αίτημά σου εδώ: https://bit.ly/2oAKn7J, επισυνάπτοντας ενυπόγραφο αίτημα συνοδευόμενο από αντίγραφο της ταυτότητας σου.
Η online ανανεωση λειτουργει, αλλα ξαφνικα εξαφανιζονται λεφτα απο το υπολοιπο! επισης ενω ενεργοποιησα χθες το data σq, σημερα δεν ενεργοποιουνται τα δεδομενα- πραγμα που εχει ξανασυμβει στο παρελθον και καπως ετσι χαθηκαν πανω απο 10 gb.....
Γεια σου! Τα κατάφερες τελικά;
Αν όχι, δοκίμασε να συνδεθείς και από άλλο browser ή να διαγράψεις τα cookies.
Δεν έχει πρόβλημα το app έχει πρόβλημα το site σας!!!
Από internet προσπαθώ να κάνω ανανέωση και έχει πρόβλημα, βγάζει μήνυμα ότι "κάτι πήγε στραβά"....
καλημέρα φίλε,
όντως δουλεύει
δοκίμασε restart στο κινητό
ίσως να χτύπησε σε κάποιο update
αν όχι delete και ξανακατέβασμα εφαρμογής
καλή τύχη
Καλημέρα @kpetalakis !
Δεν υπάρχει κάποια τεχνική δυσλειτουργία με το myQ app.
Σου προτείνουμε:
1) Να βεβαιωθείς πως έχεις κατεβάσει την τελευταία ενημέρωση της εφαρμογής από το Google PlayStore ή από το App Store.
2) Αν συνεχίσεις να αντιμετωπίζεις δυσκολία, στείλε προσωπικό μήνυμα στη σελίδα της Q στο Facebook (https://www.facebook.com/Qkiniti/), επιλέγοντας "Θέλω εκπρόσωπο".
Μην ξεχνάς πως μπορείς να κάνεις είσοδο στο myQ και από dekstop: https://www.myq.gr/gr/myq/login/
Εδώ και μέρες δεν λειτουργεί η online ανανέωση χρόνου ομιλιας. Αρχικά είχε πρόβλημα η επιλογή πληρωμής με paypal, τώρα δεν σε βάζει καν μέσα στη φόρμα.
Τι γίνεται??? Γιατί δεν διορθώνετε το πρόβλημα???