Είστε τόσο απροκάλυπτα αδιάφοροι ;

Highlighted
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ

Είστε τόσο απροκάλυπτα αδιάφοροι ;

Σας έχω θέσει  το πρόβλημα που έχω με το σήμα της δικής σας κινητής τηλεφωνίας και μόνο, κάνοντας υπομονή και αφήνοντας ανεκμετάλλευτα όσα πληρώνω κάθε μήνα.

Χάνω κλήσεις, δεν μπορώ να κάνω πλοήγηση ούτε να λάβω μηνύματα από εφαρμογές, απευθύνομαι μεσω Messenger από τον υπολογιστή στην "υποστήριξη σας" και η απάντηση σας είναι

"Σε ευχαριστώ πολύ για την αναμονή σου. Κατόπιν εκτενούς ελέγχου της περιοχής, διαπιστώνουμε ότι η συγκεκριμένη περιοχή καλύπτεται επαρκώς από το δίκτυο της WIND όσον αφορά σε εξωτερικούς χώρους και δεν προβλέπεται άμεσα κάποια μεταβολή στην κάλυψη. Το αίτημά σου θα καταχωρηθεί και θα ληφθεί υπ’ όψη σε μελλοντικά σχέδια επέκτασης και βελτίωσης του δικτύου στην περιοχή που μας αναφέρεις."

 

Σοβαρολογείτε; Όσον αφορά σε εξωτερικούς χώρους, ενώ πχ στους εσωτερικούς να πάμε σε Vodafone και Cosmote που λειτουργούν απροβλημάτιστα; 

Μου απαντάτε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε εξωτερικούς χώρους, δηλαδή η πρόταση σας είναι να βγαίνω έξω από το σπίτι; 

Έχετε φτάσει στο σημείο να μην μπορείτε να ανταποκριθείτε και απαντάτε με ένα επίπεδο πραγματικά άθλιο και προσβλητικό για τη νοημοσυνη των πελατών σας.

Δεν κάνατε καν το κόπο να κάνετε την ερώτηση που έκανε κι ένας κύριος που πήρε τηλέφωνο για προσφορά συμβολαίου, για τυχόν αλλαγή της sim, με τον οποίο σημειωτέων διακόπηκε η συνομιλία λόγω απώλειας σήματος!!

Ποια είναι δηλαδή η επίσημη απάντηση σας; Ότι μέσα στο σπίτι δεν πιάνει, ή ότι πολυκατοικια του 2004 με διαμέρισμα να βλέπει στον δρόμο είναι ακατάλληλος χώρος για συνδρομητή σας;