Πολιτική παραχώρησης προσφορών και ποιότητα σήματος.

Highlighted
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ

Πολιτική παραχώρησης προσφορών και ποιότητα σήματος.

Είμαι αρκετά χρόνια κάτοχος καρτοκινητού Q (4-5+, δεν γνωρίζω πως μπορώ να το δω πέραν του ιστορικού πληρωμών μου που είναι 3 ετών).

Είχα αγοράσει 2 νούμερα από εξωτερική πωλήτρια. Στο ένα νούμερο μου που έχω ακόμα ήρθε προσφορά για το πακέτο 1500 προς όλους, στο δεύτερο ζήτησα επανελλειμένως από κατάστημα και από εξυπηρέτηση πελατών και όσες φορές μου τηλεφώνησαν για προσφορές να γίνει το ίδιο (να έχω και στο δεύτερο αριθμό την ίδια προσφορά) και η απάντηση ήταν "δεν γίνεται". Εννοείται χωρίς απάντηση στο "γιατί; " 

Οπότε ήταν ο ένας από τους δύο λόγους που άφησα να λήξει ο ένας αριθμός. Ο δεύτερος ήταν η κακή ποιότητα σήματος.

Μέχρι και προ 2 εβδομαδων με ενημέρωσαν για προσφορά 2 αριθμούς Q με προσφορα του πακέτου 1500 προς όλους με 20 ευρώ. 

Η απορία μου είναι με ποια λογική αρνείστε σ έναν πελάτη σας που έχετε χρόνια (έστω και μικρός πελάτης με τα 120 ευρώ το έτος ) κάτι πολύ απλό: να ενεργοποιήσετε μία προσφορά, την ίδια στιγμή που την μοιράζετε στην τιμή των 10 ευρώ ανά sim σ όποιον τύχει να την πάρει. Δηλαδή αρνείστε τα σίγουρα +120ευρώ το έτος (θα έδινα 240 ευρώ /έτος ) και κυνηγάτε τα 20ευρώ ΑΝ και εφόσον κάποιος χρησιμοποιεί και τις 2 κάρτες κι ΑΝ κάνει ανανεώσεις.

Τώρα σκοπεύω να κάνω χρήση του ΚΟΝΕ, στους "Όροι και προϋποθέσεις" στην 3η παράγραφο αναφέρετε:

"Ο φίλος σας θα απολαμβάνει όλα τα προνόμια που έχετε και εσείς."

Οπότε έχω άτομο από άλλη εταιρεία καρτοκινητής για το κονέ, θα έχει τα ίδια προνόμια, άρα και την προσφορά 1500 ;  Αν ναι, τότε προχωρώ , αν όχι, τουλάχιστον να έχω και την αιτιολογία.

Και σας παρακαλώ κάντε κάτι με την ποιότητα του σήματος. Απόγευμα ως μεσάνυχτα το σήμα στην περιοχή μου είναι 2G/3G (ζήτημα)  ενώ τις υπόλοιπες ώρες το 4G είναι δύο παύλες. Στα 2 χρόνια άλλαξα 2 4G smartphones, αυτό που έχω είναι μοντέλο 2019 και ελληνικής αντιπροσωπείας και πολλές φορές περιμένω 7-8sec για να ξεκινήσουν οι φωνητικές κλήσεις.  Εννοείται έχω απευθυνθεί στην εξυπηρέτηση πρόπερσι, γνωρίζω πως δεν έχει ουσία να ενοχλώ συνέχεια και  δεν περιμένω να μου στήσουν κεραία στο κεφάλι μου απλά ως παρότρυνση να βελτιωθείτε, είναι ο λόγος που με κάνει να σκέφτομαι και το "ΚΟΝΕ" γιατί στην εταιρεία που βρίσκεται έχει τέλειο σήμα και σε περιοχή έξω από το κέντρο της πόλης μου.