Πρόβλημα Φορητότητας

Highlighted
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ

Πρόβλημα Φορητότητας

Καλησπέρα, εδώ και δύο εβδομάδες προσπαθώ να ολοκληρώσω το αίτημα φορητότητας μου. Η αίτηση έγινε μέσω της ιστοσελίδας και ενημέρωσα ότι χρειάζομαι φορητότητα. Επανειλημμένως πήρα τηλέφωνο και μου επιβεβαίωσαν ότι το αίτημα φορητότητας είχε κατατεθεί ωστόσο η wind δεν είχε καμία ενεργή αίτηση. Μετά από την ενημέρωση αυτή πήρα ξανά τηλέφωνο στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα αιτήματα η οποία με διαβεβαίωσε ότι πρώτα πρέπει να παραλάβω και μετά θα προωθηθεί το αίτημα φορητότητας. Πηγαίνοντας να παραλάβω τα χαρτιά μου και την κάρτα sim διαπιστώνω ότι πρόκειται για νέο τηλεφωνικό αριθμό q μαζί με την υπεύθυνη δήλωση της κατοχής μου του νέου τηλεφωνικού αριθμού. Δεν παρέλαβα και πήρα πίσω τηλέφωνο στην εταιρεία συνεργάτη της wind. Από την εταιρεία αυτή είπαν ότι έγινε λάθος και μου στείλανε νέο αριθμό αλλά θα διορθωθεί και θα προχωρήσουμε το αίτημα φορητότητας. Χθες με πήραν τηλέφωνο και όταν εγώ κάλεσα πίσω, γιατί δεν μπορούσα να απαντήσω, η απάντηση ήταν θα σας καλέσουμε πίσω και ακόμα δεν με έχει καλέσει κάνεις. Σήμερα προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους ήμουν στην αναμονή 20 λεπτά και φυσικά δεν μπόρεσα να μιλήσω οπότε και αποφάσισα να καταθέσω εδώ πέρα την περίπτωσή μου. Εαν δεν μπορούν να γίνουν αιτήματα φορητότητας μέσω της ιστοσελίδας καλό είναι να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι συνδρομητές έτσι ώστε να απευθύνονται απευθείας σε ένα κατάστημα wind.