Τι κάνουμε σε περίπτωση κλοπής / απώλειας

2 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ 2
Highlighted
ΝΤΟΚΤΟΡ

Απ: Τι κάνουμε σε περίπτωση κλοπής / απώλειας

Αν το κινητό σας έχει χαθεί ή κλαπεί και αισθάνεστε ότι πρέπει να το απενεργοποιήσετε άμεσα, τότε πρέπει να κάνετε τα παρακάτω βήματα, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία & πρακτική:
 Πηγαίνετε στην αστυνομία και δηλώνετε την απώλεια της συσκευής σας. Εκεί δηλώνετε τα στοιχεία της συσκευής σας ( μοντέλο, χρώμα κτλ) και θα σας χορηγήσουν ένα έγγραφο απώλειας-κλοπής.
Με το επίσημο έγγραφο αυτό, πηγαίνετε σε κάποιο κατάστημα κινητής τηλεφωνίας και ζητάτε να σας απενεργοποιήσουν την συσκευή έτσι ώστε να μην μπορεί κάποιος τρίτος να την χρησιμοποιήσει την συσκευή και τα προσωπικά σας δεδομένα.
Προσοχή: Για να μπορεί η εταιρία να απενεργοποιήσει την συσκευή που είναι δηλωμένη στο όνομά σας, θα πρέπει να γνωρίζετε και να έχετε δηλώσει στην απώλεια, τον κωδικό IMEI της συσκεύης σας. Με αυτόν οι εταιρείες απενεργοποιούν την συσκευή σας και είστε ήσυχοι.

Αυτά τα λίγα τα αντέγραψα από το Google.
Κάνε αναζήτηση "απώλεια κλοπή κινητού " και θα βρεις πολλά περισσότερα.
Καλή τύχη.
Highlighted
ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ

Απ: Τι κάνουμε σε περίπτωση κλοπής / απώλειας

Καλημέρα Χαρούμενο emoji
Στείλε την ερώτηση σου στην ομάδα των social media και θα σε βοηθήσει κάποιος αρμόδιος. Εναλλακτικά, μπορείς να καλέσεις απευθείας στο 13800!
Highlighted
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ

Τι κάνουμε σε περίπτωση κλοπής / απώλειας

Πως κλειδωνουμε την συσκευη σε περίπτωση κλοπής / απώλειας