Προσωποποιημένες Προσφορές με μηνύματα SMS

Προσωποποιημένες Προσφορές με μηνύματα SMS

Εφόσον οι προσφορες που μας ερχονατι με μυνηματα ειναι προσωποποιημενες και η Q επεξεργαζεται τα στοιχεια της (και μας) για να κανει "τις καταλληλες" προσφορες στον καθε πελατη έχω την εξης απορία:

 

Προσωπικά χρησιμοποιησα πολλες φορες προσφορες απο εκει και κυριως καποιες με 4.44 ευρω που ειχα 400 λεπτα προς όλους (αν θυμαμαι καλα) . Οπότε θα έπρεπε να καταγραφει οτι με ενδιαφερουν αυτου του ειδους οι προσφορες και να μου ερχονται κατα καιρους παρομοιες. 

 

Αισθανομαι πως η όλη καταγραφη έγινε για να μου ερχοναι μόνο άκυρες προσφορες με MB και τέτοια που δε χρησιμοποιώ... αλλα δε θελω να γινομαι αδικος και υπερβολικος

 

Προταση: Αντι για καταγραφη προτιμησεων ... εκει που επιλεγουμε να μας ερχονται προσφορες, να εχουμε το δικαιωμα να επιλεξουμε ειδος προσφορων. Πχ:

 

1-5 ευρω και με ενδιαφερουν:

  • προσφορες με χρονο ομιλιας προς όλους
  • συνδιασμος ομιλιας με ολους και SMS
  • συνδυασμος ομιλιας με ολους και MB

ΥΓ: Μπορειτε να καταγράψετε και αυτη μου την προτίμηση γιατι δεν ειναι και τοσο τυχαια Emoji που βγάζει τη γλώσσα

Επισης φανταζομαι πως ειναι απλη προταση και θα μειωνε και το "κοστος" αφου δε θα χρειαζονται ουτε καταγραφες και στατιστικες μελετες για τον καθε ενα μας (παρα μονο για το συνολο και τα κερδη της εταιριας) και αφου δε θα χρειαζοταν να λαμβανουμε 50-100 sms μεχρι να δεχτουμε μια προσφορα... (Ασε που τα μισα δεν ειναι καν προσφορες αλλα υπανθυμισεις υπαρκτων πακετων και μας ειναι αχρηστα ετσι κι αλλιως...)

3 Σχόλια
ΕΜΠΕΙΡΟΣ

 

images (3).jpg

 

ΕΜΠΕΙΡΟΣ

 

images (4).jpg

 

ΕΜΠΕΙΡΟΣ

 

images (5).jpg

άσχετες κι αχρηστες προσφορές που δεν ενδιαφέρουν κανέναν.

οι πάντες κάνουν προσφορές κι οποίος τσιμπήσει.